Co se jinde nedozvíte
Jak nechat zmizet Volvo S 80?
Pravda, nejedná se o příběh běžný, ale bohužel se stal. I díky tomu, že zaměstnal našeho partnera na několik let, může být pro mnohé další důležitým mementem.
04.09.2008
Budu vás zákeřně hanobit
Tato věta, vyřčená zákazníkem, charakterizuje nejlépe následující příběh. I přesto, že role servisu je v tomto případě téměř minimální, může být pro mnohé příběh poučný. Zákazník byl výjimečný požadavkem na kompenzaci a způsobem vyjednávání.
26.08.2008
Vectra - důvod k osobním výpadům
Vůz je technický výrobek. Nákup vozu oproti tomu obchodní vztah s důrazem na vybudování důvěry. Výsledkem této kombinace je vznik profesně – osobních vztahů.
26.08.2008
Když je váš zákazník pes
Nebývá tak časté, abychom řešili problémy jiných než dvounohých zákazníků. Ale čas od času se stane, že je třeba řešit či jen pouze argumentovat v případě, že si kvalitu našeho výrobku vyzkouší pasažér čtyřnohý a to na vlastní srst.
06.05.2008
Záludnost svolávací akce
Čas od času se vyskytne na vozidle závada, kterou se rozhodne výrobce řešit svolávací akcí. Tento postup je obvyklý a má preventivní charakter. Reakce zákazníků na pozvání do servisu jsou však různá…
16.04.2008
Štěnice v servisu
Když o někom hovoříme, odkrýváme hlavně sami sebe. Skrze naše komentáře je totiž velmi snadné poznat, co jsme zač.
08.03.2008
Starosti české majitelky Opel Tigra
Pro zpestření rubiky o autech přidáme trochu servisních trampot. Jak jistě z předešlých příspěvků tušíte vedle techniky zde hlavně lidský faktor bude mít své „nezastupitelné“ místo.
10.02.2008
Třikrát a dost
Slovnímu spojení třikrát a dost rozumíme většinou ve spojitosti s činností páchanou recidivisty. V servisní branži si však mnozí vybaví souvislosti opakované opravy a následného nároku zákazníka na vrácení výrobku. Na počátku vždy stojí určení příčiny.
22.11.2007
Místo ukradeného znaku auto na šrot
Až nákupem vozu se skutečně začíná vztah mezi dealerem a zákazníkem. Do té doby jsou to jen nezávazné námluvy. Na výsledné kvalitě vztahu se pak podepíší obě strany.
30.10.2007
S Calibrou z nuly na osmdesát
Důvodů k reklamaci vozidla můžou být tisíce. Avšak některé z nich ve světle souvislostí vypadají absurdněji než ty ostatní.
01.10.2007