Christophe Bergerand, dosavadní obchodní ředitel značky Peugeot pro Francii, byl jmenován ředitelem vlastních prodejních sítí značek Peugeot a Citroën s platností od 15. března 2010. Působností bude spadat pod ředitele značek J.-M. Galese.
Olivier Veyrier byl jmenován obchodním ředitelem značky Peugeot pro Francii s platností od 15. března 2010, pod vedením J.-M. Galese, generálního ředitele značky Peugeot.
Christophe Bergerand (46 let) získal vysokoškolské vzdělání v oborech politické vědy a obchod. Do společnosti Automobiles Peugeot nastoupil v roce 1988 a zastával různé pozice v rámci obchodního ředitelství Francie. V roce 2000 byl jmenován ředitelem pobočky Darl’Mat v Paříži a následně působil jako ředitel Peugeotu Portugalsko, v letech 2001 – 2003 pak jako ředitel Peugeotu Itálie. 1. února 2008 byl jmenován obchodním ředitelem značky Peugeot pro Francii.
Pan Christophe Bergerand nahrazuje pana Jean-Claude Play, který odchází do důchodu.
Olivier Veyrier (52 let) vystudoval vysokou školu ESCP ze zaměřením na obchod. Ke značce Peugeot nastoupil v roce 1980 jako ředitel pobočky Paříž XII. V roce 1993 přešel do vedení oblastního ředitelství v Nancy. V letech 1995 až 2001 působil na pozici ředitele rozvoje koncesionářské sítě Peugeot, následně pak 4 roky ve funkci ředitele Peugeotu Německo. V roce 2007 se stal vedoucím poprodejního servisu značky Peugeot a poté vedoucím oddělení garancí Skupiny. Od roku 2008 byl generálním ředitelem distribuce PGA Skupiny.
Olivier Veyrier střídá ve funkci Christopha Bergeranda, jmenovaného ředitelem vlastních prodejních sítí Peugeot a Citroën.