Nissan Sales Central & Eastern Europe – regionální obchodní společnost Nissan – spustila v těchto dnech v celé střední a východní Evropě marketingový projekt s názvem „Qashqai Commando“. Jeho cílem je přiblížit osvědčený „městuodolný“ image vozu zákazníkům tak, jak jej mohou vidět v televizních reklamách.
Komando sestává z parkourového týmu, skupiny animátorů, tří vozidel Qashqai se stylovým designem a jednoho vozu Qashqai ve speciální DJ úpravě s jedinečným zvukovým a mixážním systémem. Své působení zahajuje komando představením pro tisk v jednotlivých zemích. Poté následuje na třicet jednodenních pouličních vystoupení a dealerské akce v největších městech střední a východní Evropy. Konkrétně v Čechách bude show k vidění na šesti místech.
Dealerské akce nabídnou v první řadě prodlouženou otevírací dobu, během které budou mít zákazníci možnost vyzkoušet vozy Qashqai a Qashqai+2 modelové verze 09, shlédnout parkourovou show a vystoupení Qashqai DJ, či otestovat své znalosti značky v malém kvizu o ceny. Ale především je pro ně připravena speciální nabídka: Všichni zákazníci, kteří si objednají vůz Qashqai nebo Qashqai+2 do 30. září 2009, získají slevu 60 000 Kč.
Kde a kdy bude Qashqai Commando k vidění:
J.P.N. Cars | Brno – Slatina 11. září |
Color Car | Hradec Králové 14. září |
Roto Plzeň | Plzeň 16. září |
Auto Zrucký | Kladno 18. září |
AUTO PALACE Vysočany | Praha 9 21. září |
Kobliha Car | Olomouc 23. září |
- * *
Qashqai je nejprodávanějším vozem značky Nissan Evropě. Od zahájení prodeje v březnu 2007 se prodalo více než 376 000 vozů. Úspěšně se Qashqai prezentuje i v regionu střední a východní Evropy. Společnost Nissan SCEE dodala do konce první poloviny roku 2009 v celém regionu více než 11 700 vozů Qashqai, z toho v Česku 1 540.