Patrik u společnosti zahájil své působení již koncem roku 2002 a po téměř sedmi letech intenzivní komunikace a budování značky na českém trhu se rozhodl firmu opustit a přijmout novou výzvu.
Kateřina Vokounová působila před příchodem do Kia Motors Czech ve společnosti Robert Bosch, kde posledních jedenáct let zodpovídala za marketingovou a komunikační strategii divize Car Multimedia. V posledních letech dále koordinovala vybrané projekty z oblasti produktové komunikace a PR v rámci regionu východní Evropy.
V nové pozici bude Kateřina zodpovědná za plánování a koordinaci PR aktivit společnosti s cílem dalšího posilování image značky Kia. V souvislosti s expanzí značky na českém trhu se zaměří také na koordinaci regionálních PR aktivit dealerské sítě.
Kateřina má blízko k motorismu, v posledních letech si oblíbila závody vozů série DTM, které pravidelně sleduje v televizi a měla několikrát i příležitost se jich osobně zúčastnit jako divák. Ve volném čase se věnuje jízdě na in-line bruslích nebo na horském kole a v zimě se oddává carvingu. Holduje dobrému vínu, francouzské a japonské kuchyni. Ráda cestuje a doufá, že bude mít v souvislosti s plněním pracovních povinností brzy možnost navštívit také Koreu.