Díky jeho použití musí být dokonale mobilní, tak aby byla i jeho stavba a demontáž co nejméně složitá a tím i nenáročná na čas. V první fázi vám jej představíme v kombinaci „kov – dřevo – kámen“. To znamená, že některé jeho segmenty budou technicky zpracovány a zkonstruovány z ocelových profilů a roštů, tak aby všechny vozy mohli za každého počasí předvést co v nich je.
Hlavním a nosným segmentem jistě bude tzv. „best hill“, tedy přejezdový most. Vozy musí vyšplhat do výšky 3,5m a následně opět sjet dolů. Nájezdové a sjezdové úhly jsou koncipovány tak, aby jej zvládla většina terénních vozů v nabídce dovozců a prodejců u nás.
Proti němu bude stát další náročná kovová překážka, která prověří křížení vozů. Tři asymetricky umístěné lavice je možno upravit tak, aby je přejeli vozy třídy SUV, ale aby byly náročné i pro ryzí off-roady.
Dřevěné segmenty jsou také dva. Boční náklon je pro každého řidiče i spolujezdce tím nejvíce adrenalinovým zážitkem. Protože se bude úhel této překážky pozvolna stupňovat, bude opět možné včas z něj sjet i pro méně odvážné piloty.
„Horská cesta“ je název pro čtvrtý modul. Napříč naskládané pražce kombinované s kameny jsou nejen efektní na pohled, ale opět prověří schopnosti vozu a cit řidiče pro plynový pedál.
Přijďte se přesvědčit, že i dnešní terénní vozy či vozy třídy SUV nemají pohon 4×4 jen pro parádu a že opravdu dokážou více než běžné osobní vozy!
Za účasti profesionálních jezdců a lektorů budete moci vyzkoušet tento polygon ve vozech Hummer H2 či obdivovat exhibice na čtyřkolkách.