/V Paříži dne 30. března 2009/ 46letý Jean-Marc Gales přebírá pozítří vedení značky Citroën. „Jsem hrdý, že budu stát v čele Citroënu, společnosti v plném rozmachu, kterého dosáhla díky své neochvějné dynamice, novému projektu značky, uváděním nových modelů, jako je v současnosti C3 Picasso a v budoucnosti řada DS. Ekonomický kontext sice nebyl nikdy tak obtížný jako dnes, ale společnost Citroën má velké přednosti, díky nimž vydrží a bude se dál rozvíjet. Jsou jimi její nabídka, její mezinárodní síť a její týmy,“ prohlásil Jean-Marc Gales v projevu ke svým spolupracovníkům.
Jean-Marc Gales, je lucemburské národnosti, vystudoval strojírenství na univerzitě v Karlsruhe a poté získal titul magistra v oboru vědeckého managementu na Imperial College v Londýně. Svou kariéru začal v BMW, kde zastával různá místa v oddělení strategického plánování, koordinace a organizace skupiny.
V roce 1998 přešel do společnosti Volkswagen, kde byl jmenován ředitelem strategického marketingu a poté marketingovým ředitelem skupiny. V roce 2003 nastoupil do skupiny General Motors jako generální ředitel pro lehké užitkové vozy a poté generální ředitel prodeje, marketingu a poprodejního servisu pro střední Evropu pro vozy Opel a Saab. V roce 2006 byl jmenován ředitelem světových prodejů ve společnosti Mercedes-Benz. Od dubna 2009 přebírá vedení značky CITROËN.