Nadnárodní studie spokojenosti zákazníků J.D. Power and Associates 2009 Customer Service Index (CSI) StudySM ve svém již 29. ročníku ukázala, že nejvíce zákazníků spokojených s dealerským servisem má luxusní značka Lexus.
Mezi říjnem a prosincem roku 2008 se průzkumu zúčastnilo celkem 106 059 majitelů či uživatelů osobních vozů s datem výroby mezi roky 2004 a 2008. Studie probíhala v 16 zemích (Austrálie, Kanada, Francie, Německo, Velká Británie, Čína, Indie, Indonésie, Japonsko, Malajsie, Mexiko, Nový Zéland, Filipíny, Jižní Afrika, Taiwan, Thajsko).
Lexus získal celkem 835 bodů z maxima 1000 možných a zařadil se na první místo s náskokem 25 bodů před druhým Jaguarem (810). Na dalších místech se umístily značky BMW (808), Cadillac (806) a Acura (805).
První místo je pro Lexus jedinečným oceněním tradiční kvality, spolehlivosti a zejména filosofie značky Lexus nabídnout špičkovou úroveň péče o zákazníky na globální úrovni.