Cílem vývoje nové pneumatiky Dayton D320 bylo dosáhnout vynikající ovladatelnosti na suchém povrchu, aniž by tím utrpěl jízdní komfort, a současně nabídnout nejvyšší možnou úroveň bezpečnosti při brzdění na mokru a maximální odolnost vůči aquaplaningu.
Pneumatika D320 využívá pokrokovou konstrukci vzorku běhounu: Nepřerušované centrální žebro po celém obvodu pláště obstarává stabilitu v přímém směru a silnou zpětnou vazbu při změnách směru jízdy, klínovité tvary jednotlivých sekcí centrálního žebra a čočkovité tvary bloků pak omezují víření vody na hranách bloků a tím urychlují odvod vody ze styčné plochy pneumatiky s vozovkou.
Chování pneumatiky na mokru zlepšuje dynamické zakřivení hran bloků, které minimalizuje odpor vody před blokem. Voda je následně velmi rychle odváděna ze středu běhounu do ramenní části drážkami s výrazně sešikmeným designem, který zaručuje také rovnoměrné rozložení tlaku po celé styčné ploše s vozovkou. Díky tomu se nové letní pláště mohou pochlubit vyrovnanými vlastnostmi na mokrém a suchém povrchu. V porovnání s dosavadní pneumatikou D300 Sprint došlo například k velmi výraznému zvýšení odolnosti vůči aquaplaningu při zatáčení na mokru a ke zkrácení brzdné dráhy za deště nejen na betonu, ale i na asfaltu. Rovněž ovladatelnost a přilnavost na mokré vozovce dosahuje u nové pneumatiky D320 mnohem vyšší úrovně.
Sportovní charakter a vzhled nové letní pneumatiky Dayton D320 zaujme široký okruh řidičů, kteří preferují spolehlivou ovladatelnost a bezpečné brzdění, ale zároveň požadují dobrý jízdní komfort. Nové pláště jsou nyní k dispozici v 41 rozměrech s profilovými čísly 40 až 60 pro ráfky s průměrem od 15” do 18”. Dalších pět rozměrů doplní nabídku v lednu 2010. V České republice je v současné době pneumatika nabízena v 20 rozměrech.