Změny u Citroënu mají ještě víc posílit vnímání této značky veřejností jako automobilového výrobce, který sází na kreativní technologie. Nejde jen o přepracované logo, jehož šípy ztratily orámování a dostaly plastičtější, robustnější podobu. Až do roku 2014 je připraven plán pro důkladnou proměnu prodejní sítě. Pro jednotlivá dealerství to bude znamenat trochu něco jiného podle toho, zda se bude jednat o novou budovu, rekonstrukci stávající budovy nebo jen jakýsi facelift. Pro zákazníka by však mělo být na první pohled zřejmé, že se nachází u nového Citroënu, pro něhož je důležitá spokojenost zákazníků. V tomto ohledu se chce Citroën dostat mezi pět nejlepších značek v každoročních průzkumech organizace JD Power.
Citroën hodlá přitlačit i v produktové oblasti. V následujících třech letech představí na evropských trzích šest nových typů. Po C5 se připravuje generační obměna typů C3 a C4. Kromě toho přijdou zcela nové typy, jako například sériová verze konceptu C-Cactus, originálního projektu levného automobilu, který má všechny předpoklady pro to, aby navázal na odkaz legendární „Kachny“, Citroënu 2CV. Revoluční pro Citroën bude ovšem vstup do tzv. prémiového segmentu. Jak bude první takový vůz, jehož výroba začne v roce 2010, vypadat, to ukáže na Ženevském autosalonu studie DS Inside. Prémiová produktová řada se bude skládat ze tří typů DS3, DS4 a DS5, přičemž zkratka DS nemá jen odkazovat na slavný typ z dlouhé historie Citroënu, ale výrobce mu přisuzuje také nový význam z anglického „Different Spirit“.