Honda S2000 patří mezi roadstery, které potěší každého řidiče milujícího sportovní svezení. Pod dlouhou přední kapotou je podélně uložen vysokootáčkový atmosféricky plněný řadový čtyřválec, jehož výkon přenáší na vozovku zadní kola. Výborné jízdní vlastnosti zaručuje vyspělých podvozek a rovnovážné rozdělení hmotnosti mezi nápravy. Postupné zdokonalování během výrobního cyklu vneslo do konstrukce tohoto vozu různé novinky, jako například řízení VGS (Variable Gear ratio Steering) nebo zvětšení zdvihového objemu z původních dvou litrů na 2,2 litru. Od dubna 1999 do prosince 2008 se po celém světě prodalo přes 110 tisíc těchto sportovních roadsterů, z toho více než 20 tisíc v Japonsku.
Honda představila prototyp vozu S2000 v září 1998 u příležitosti oslav 50. výročí existence této značky. V dubnu 1999 bylo pak na japonský trh uvedeno sériové provedení vyladěné na výkon 184 kW/250 k při 8300 ot./min. Dvoulitrový čtyřválec DOHC VTEC dosahoval na sériový motor úctyhodných největších otáček 9000 ot./min. V říjnu 2003 následoval malý facelift a v dubnu následujícího roku se výroba přestěhovala ze závodu Tochigi do závodu Suzuka. V listopadu 2005 přišla další modernizace, jejíž technická část se týkala zvýšení zdvihového objemu motoru a zavedení elektronicky ovládané škrticí klapky. K posledním změnám došlo v listopadu 2007, kdy se stal součástí standardní výbavy stabilizační systém VSA. Veškerá uvedená data a specifikace se týkají japonské verze. Údaje pro exportní modely určené pro Evropu a USA se mohou lišit.