U M Motors CZ bude mít pan Dušek na starost zejména rozvoj programů pro zvyšování loajality zákazníků, správu webové prezentace, marketingové analýzy a rozvoj BTL aktivit a speciálních BTL projektů.
V této oblasti má Dušek bohaté zkušenosti ze svého předchozího působení u společnosti Fiat Auto, kam nastoupil v roce 2003 jako marketingový analytik po tříletém působení u společnosti Opinion Window, kde pracoval jako project manager v oblasti výzkumu trhu.
Martin Krob, general manager společnosti M Motors CZ s.r.o. k jeho nástupu uvedl: „M Motors je relativně malá společnost, a proto jsou zde na každého zaměstnance kladeny vyšší nároky než jinde. A právě proto jsme si vybrali Josefa, jako profesionála v tomto oboru a věříme, že bude pro naši společnost přínosem.“
CV ve zkratce: Josef Dušek (32) VŠE Praha, mezinárodní obchod roční mezinárodní studijní program se zaměřením na evropskou integraci záliby: automobily, cestování, létání, fotografie, sport