Definitivní ceny nejsou dosud stanoveny, ale nejlevnější model nové řady Nissan 370Z Coupé bude možné pořídit s částkou kolem 30 tisíc dolarů. Nissan 370Z Coupé modelového roku 2009 přijde v USA do prodeje v lednu 2009 a v modelovém roce 2010 jej bude následovat nová řada 370Z Roadster. Základem nové generace japonského legendárního vozu je druhá generace platformy FM. Významnou změnou, která by měla zlepšit ovladatelnost vozu, je zkrácení rozvoru z 2649 mm na 2550 mm. Současně se zkrátila délka karoserie z 4313 mm na 4244 mm. Šířka vozu se zvětšila o 33 mm, rozchod zadních kol o 56 mm a výška se zmenšila o 8 mm. Dalším krokem, který pomohl snížit hmotnost vozu, bylo zvýšení podílu lehkých materiálů v konstrukci vozu. Z hliníku jsou zhotoveny například panely dveří, kapota motoru (hliníková kapota 350Z měla ocelové výztuhy – nyní je celohliníková) a zadní výklopné víko zavazadlového prostoru. Významně se zvětšila tuhost karoserie ve všech oblastech, které mají vliv na jízdní vlastnosti a bezpečnost.
Nissan 350Z rozhodně netrpěl nedostatkem hnací síly, ale nový Nissan 370Z je ještě výkonnější: o 0,2 litru větší motor VQ37VHR má v americkém provedení výkon 247 kW/336 k při 7000 ot./min a největší točivý moment 366 N.m při 5200 ot./min. Pohotovostní hmotnost vozu se přitom snížila přibližně o 43 kg, přičemž došlo i ke snížení těžiště. Vyvážený průběh točivého momentu ve všech využitelných oblastech otáček zajišťuje nový systém proměnného časování a zdvihu ventilů VVEL (Variable Valve Event and Lift). Maximální otáčky motoru jsou 7500 ot./min. Standardně se dodává nová šestistupňová mechanická převodovka, která může být na přání vybavena jako první na světě speciálním synchronizačním systémem pro vyrovnávání otáček při řazení nižších převodových stupňů. Funkce „SynchroRev Match“ automaticky upravuje otáčky motoru na úroveň řazeného nižšího převodu. Další novinkou je sedmistupňová samočinná převodovka s funkcemi DRM (Downshift Rev Matching) a ASC (Adaptive Shift Control). Navzdory vyššímu výkonu mají všechny modely Nissanu 370Z citelně nižší spotřebu paliva v porovnání s Nissanem 350Z.