Koncem listopadu byl na pozici Country Managera Fiat Professional pro Českou republiku a Slovensko jmenován pan Vlastimil Čepička. Jeho jmenováním Fiat potvrdil, jaký význam přikládá českému a slovenskému trhu a rozvoji značky Fiat Professional. Fiat Professional je jediná značka, která se věnuje výhradně užitkovým vozům na všech úrovních počínaje technickým vývojem, designem, výrobou až po marketing a samostatnou síť prodejců. Jednou z jejích nejsilnějších stránek je propracovaný systém asistenčních služeb, který umožňuje věnovat se každému zákazníkovi individuálně a přinášet řešení na míru podle jeho skutečných potřeb. Úspěšnost této strategie potvrzuje nejen narůstající počet zákazníků, ale i mnohá ocenění, mezi posledními např. Van of the Year 2008, které získalo oblíbené Scudo.
Vlastimil Čepička má více než dvanáctiletou zkušenost v oblasti osobních a nákladních vozidel. Čepička dosud pracoval například pro firmy Opel, GM Europe, Renault Trucks či WAG, kde zastával manažerské a vedoucí pozice. Pracoval také jako poradce pro revitalizaci firem. Je ženatý, mezi jeho koníčky patří vedle sportu i motorismus a motocykly. Při příležitosti svého nástupu na novou pozici pan Čepička uvedl: „Projekt společnosti Fiat Group, který vedl k vytvoření samostatné značky Fiat Professional, je poměrně ojedinělý a velice mne oslovil. Zajímá mě především proto, že lehká užitková vozidla mají ve střední Evropě velký potenciál. Jsem přesvědčen, že můj přínos pro společnost bude spočívat ve spojení zkušeností z oblasti osobních a nákladních automobilů s praxí na poli služeb poskytovaných v rámci tohoto odvětví.“