Již deset čerpacích stanic Shell získalo novou podobu. Ta se týká nejen přeměny celkového designu stanic, ale i přestavby prodejen Select. Nejviditelnějším prvkem změn je v současnosti cenový totem. Změnil jak svoji konstrukci, tak i barvu. Zákazníky Shellu nyní vítá v čistě bílém, na dálku dobře viditelném kabátu. Proměna stanic je patrná i na výdejních stojanech. Ty v současnosti nabízejí všech 5 produktů značky Shell a zákazníci tak mohou tankovat svá oblíbená paliva u kteréhokoliv z nich.
V rámci přestavby se rovněž změnil i design prodejen Select. Zrekonstruovaný interiér vítá zákazníky čerpacích stanic Shell lepším vybavením i novými toaletami. Rozšířena byla rovněž nabídka zboží. Lidé na cestách si tak krom natankování mohou koupit např. velkoobjemová balení nápojů nebo se posílit šálkem kávy na cestu.
„V rámci pravidelných průzkumů spokojenosti českých motoristů se službami na čerpacích stanicích, obsazujeme vždy první místo,“ uvedl Dušan Nedorost, ředitel provozu čerpacích stanic společnosti Shell v České republice. „Celkovou přestavbou stanic, která v současnosti probíhá po celém světě, rozšířením služeb pro naše zákazníky, ale například i akcemi, které pro naše zákazníky připravujeme v rámci věrnostního programu SMART či jiných kampaní, chceme dosáhnout toho, aby se každý zákazník na naše stanice rád vracel,“ dodal.