Timo Glock (číslo 12, šasi TF108–07) Sumář: Z desátého místa na roštu se posunul o jedno vpřed během prvního kola. S těžkým monopostem v osmém kole přezouval na suché pneumatiky a krátce nato se propracoval přes Fisichellu na šestou pozici. Do druhé zastávky v boxech v 36. kole, která byla plánovaná, si držel rychlé tempo. Při dešťové přeháňce před koncem závodu zůstal na suchých pneumatikách, měl však problémy udržet se na dráze a během posledního kola přišel o dvě místa. Pozice v závodě: šestý (+44,368) Pozice v kvalifikaci: desátý, 1:14,230 (+1,862 v Q3) Pozice na roštu: desátý
„Na konci závodu jsem zůstal na suchých pneumatikách, protože pršelo opravdu hodně, bylo téměř nemožné udržet se na trati. Bojoval jsem, jak jen to šlo, ale na konci závodu jsem několik míst ztratil. Umístění v nejlepší šestici není špatné, protože jsem měl celý víkend problémy s nastavením auta. Byl jsem však velmi blízko čtvrtého místa a jsem trochu zklamaný. S první sezonou u Toyoty jsem celkově spokojený. Začátek roku nebyl nejlehčí, ale výrazně se nám podařilo zlepšit vůz a i má výkonnost šla nahoru. Překonal jsem svůj cíl dvaceti bodů a stupně vítězů byly příjemnou odměnou. Příští rok musíme udělat další velký krok vpřed.“
Jarno Trulli (číslo 11, šasi TF108–05) Sumář: Po startu si udržel druhé místo a krátce závod i vedl, než v jedenáctém kole přezul na suché pneumatiky. Před druhou zastávkou udržoval rychlé tempo. Když na konci závodu zůstal přes dešťovou přeháňku na suchých pneumatikách, vybojoval bod za osmé místo. Pozice v závodě: osmý (+1:08,463) Pozice v kvalifikaci: druhý, 1:12,737 (+0,369 v Q3) Pozice na roštu: druhý
„Byl to velmi náročný závod. Měl jsem dobrý start a v prvních kolech jsem se držel za Felipem Massou. Když začala trať osychat, nechal jsem si nazout suché pneumatiky, bohužel jsem se však zasekl za Fisichellou, který byl výrazně pomalejší. Na rovince jsem neměl dostatečnou rychlost, abych jej předjel, takže jsem hodně ztrácel. Jakmile jsem byl před ním, patřil jsem k nejrychlejším jezdcům na trati. Když se dalo do deště, rozhodli jsme se zůstat na suchých pneumatikách a získali jsme bod. Startoval jsem druhý, takže jsme propásli velkou šanci. Celkově jsme ale měli dobrou sezonu a příští rok chceme udělat velký výkonnostní krok vpřed.“
Tadaši Jamašina – šéf týmu „Je dobře, že jsme sezonu zakončili oběma vozy na bodech, i když to mohlo dopadnout o něco lépe. Timo jel velmi dobře a za složitých podmínek se mu vyplatila strategie. Zůstal na suchých pneumatikách a nakonec ztratil čtvrté místo. Po skvělé kvalifikaci jsme od Jarna čekali víc, jenže proti bylo počasí. I tak však získal alespoň bod. Jsme spokojení s pokrokem, který jsme udělali, nicméně naše ambice byly vyšší. Do zimní přípravy můžeme jít s velkou jistotou a věřím, že se v roce 2009 hodně zlepšíme.“