Facelift vozů Citroën C1 zahrnuje především upravenou příď s výraznou maskou chladiče a mohutnějším předním nárazníkem. Další novinkou jsou propracovanější kryty kol a dvě nové barvy laku, šedá Mica a modrá Electra. Mírné změny zaznamenal také design interiéru s novými potahy sedadel (tmavě modrá textilie a červená Bordeaux) a barevnými kombinacemi. Pro vybrané trhy se bude vyrábět třetí stupeň výbavy s obzvlášť dlouhým seznamem standardně dodávaných prvků a čalouněním interiéru v kombinaci kůže a Alcantary. Tento model má standardně kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky a leskle černé okraje rychloměru, otáčkoměru, výdechů vzduchu a klik dveří. Nechybí ani klimatizace, hliníková kola a audiosystém s přehrávačem CD. Čtyřmístná karoserie hatchback se i nadále bude vyrábět ve třídveřovém a pětidveřovém provedení.
Nabídka motorů i ostatní části konstrukce tohoto městského vozidla zůstávají beze změn. Zážehový tříválec 1.0i od Toyoty dává největší výkon 50 kW (68 k) a v kombinaci s pětistupňovou mechanickou převodovkou spotřebuje v kombinovaném režimu jen 4,5 litru benzinu na 100 km, což odpovídá úrovni emisí oxidu uhličitého ve výši 106 g/km. Vznětový motor PSA 1.4 HDi dosahuje výkonu 40 kW (54 k) a s pětistupňovou mechanickou převodovkou si řekne v kombinovaném režimu průměrně o 4,1 l/100 km, a to znamená úroveň emisí oxidu uhličitého ve výši 109 g/km. Zážehový čtyřválec se dodává na přání s automatizovanou pětistupňovou převodovkou SensoDrive. Prodej modernizovaných modelů C1 začne v evropském měřítku v listopadu.