Japonská automobilka Mitsubishi Motors pojala uvedení nových vozů Lancer Sportback a modernizovaného provedení typu Colt na evropské trh vskutku nekonvenčním a nápaditým způsobem díky kampani „Na značku“. Nečeká, až se lidé přijdou na nové modely podívat. Naopak tyto modely se „přijdou“ podívat na lidi. Ve dnech 29. listopadu 2008 a 28. února 2009 doručí společnost Mitsubishi Motors 38 nových vozů Lancer Sportback a Colt do 19 evropských zemí. Vozy doručí velkolepým způsobem, například pomocí vrtulníku, a to na místa, která si účastníci sami označí na interaktivní mapě.
Občané Evropské unie mohou vyhrát zbrusu nový Mitsubishi Lancer Sportback nebo nový Mitsubishi Colt tak, že si vyberou místo, umístí na něj značku Mitsubishi a co nejpřesněji odpoví na stanovenou otázku. Pokud vyhrají, dodá společnost Mitsubishi Motors jeden z automobilů právě na jimi zvolené místo. Účastníci si mohou vybrat, zda značku vytvoří on-line na adrese www.naznacku.cz nebo zda skutečnou značku vytvoří na reálném místě vybraném předtím na interaktivní mapě. Tyto reálné značky budou k vidění na adrese www.naznacku.cz. Strhující dodání nového vozu vítězi můžete sledovat od 29.11.2008 na adrese www.naznacku.cz. Kampaň „Na značku\\\\\\\" také využívá typický japonský fenomén, fantastickou herní show. Její pořadatel Koichi „Krazy“ Koga vítá návštěvníky jako hvězdy této show, ve které usedají za volant ve dvou hrách beroucích dech: Lancer Loop a Colt Curling. Tyto hry si můžete zahrát na adrese www.onyourmark.eu/gameshow.