Při kurzu 25 CZK/EUR stojí Audi Q5 se čtyřválcovými motory 2.0 TFSI/155 kW (211 k) a 2.0 TDI/125 kW (170 k) a trvalým pohonem všech kol quattro shodně 1 002 100 Kč, zatímco šestiválcový turbodiesel 3.0 TDI quattro/176 kW (240 k) přijde na 1 246 000 Kč. Základní modely čtyřválců mají standardně šestistupňovou převodovku s přímým řazením, ale alternativně je pro ně k dispozici sedmistupňová dvouspojková převodovka S tronic, která je jedinou možností u třílitrového modelu. V blízké budoucnosti bude nabídka motorů rozšířena o další jednotky, z nichž ty méně výkonné budou mít základní cenu pod jedním milionem korun. Základní výbava zahrnuje mimo jiné šest airbagů, ESP, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, kola z lehké slitiny (sedmáctipalcová u čtyřválců a osmnáctipalcová u šestiválce), automatickou jednozónovou klimatizaci, autorádio Chorus s přehrávačem CD a monochromatickým displejem s úhlopříčkou 6,5 palce v přístrojové desce a trvalý pohon všech kol quattro s asymetrickým rozdělováním točivého momentu mezi přední a zadní nápravu (40:60 %).
Mezi zajímavé prvky výbavy na přání patří elektronický systém jízdní dynamiky Audi drive select, dynamické řízení, adaptivní tlumení a celá řada asistenčních systémů, od Audi hold assist, přes Audi side assist a Audi lane assist až po Audi parking system ve třech stupních funkčnosti (normální, plus a plus advanced). Variabilitu interiéru mohou zvýšit příplatková zadní sedadla s možností podélného posouvání v rozsahu 100 mm. Pětidveřová karoserie má pro značku Audi charakteristické tvary a vnější rozměry 4,63×1,88×1,65 m při rozvoru 2,81 m. Základní objem zavazadlového prostoru je 540 litrů a úplným složením zadních sedadel ho lze zvětšit až na 1560 litrů. První svezení s Audi Q5 3.0 TDI quattro potvrdilo orientaci tohoto vozu především na jízdu po zpevněných silnicích, s čímž souvisí i velmi tuhá charakteristika odpružení, která může být na nekvalitních českých silnicích v některých situacích až obtížná. Na dobrém povrchu se však tato vlastnost obrací v dobré, neboť naklánění vozu v zatáčkách je minimální a vůz reaguje na povely řidiče poměrně pohotově.