„Pneumatiky Dunlop SP Winter Sport 3D nabízí maximální kontrolu nad vozem v rozbředlém sněhu, na sněhu i mokré silnici,” říká Paolo Figini, ředitel značky Dunlop Europe. “V závodech ověřená technologie MRT v kombinaci s novými, vzájemně uzamykatelnými 3D lamelami a s běhounovou směsí s vysokým obsahem siliky poskytuje vyšší úroveň všech vlastností pro zimní provoz, než jaké byly dříve dosažitelné. A to znamená důvěru v jízdní vlastnosti pro samotné řidiče, a tím i větší požitek z jízdy.”
Směrový dezén pneumatiky Dunlop SP Winter Sport 3D je opatřen třemi různými typy lamel, které jsou promyšleně umístěny po celém běhounu. Aby bylo dosaženo rovnoměrného rozložení tlaku pneumatiky na vozovku, je v konstrukci SP Winter Sport 3D použita sofistikovaná technologie běhounu Multi Radius Tread (MRT), která se osvědčila na závodních pneumatikách. Samotný běhoun obsahuje tři rozdílné typy lamel, které jsou rozděleny do jednotlivých bloků tvořících ramenní oblast, přechodnou oblast a středovou část běhounu. Ramenní oblast obsahuje nové 3D lamely, zatímco ve středové části jsou použity tzv. záběrové lamely. Ty zajišťují prvotřídní výkonnost, trakci a brzdné vlastnosti především na ledu a sněhu. Z obou stran k ní přiléhající přechodná část zaručuje výbornou směrovou stabilitu a spolehlivé ovládání automobilu na mokrých silnicích a v rozbředlém sněhu. Velmi důležitá je také poslední, ramenní oblast s 3D lamelami, které poskytují maximální záběrové vlastnosti na sněhu a ledu. Díky jejich flexibilitě a možnosti vzájemného uzamčení propůjčují pneumatice větší stabilitu a excelentní ovladatelnost na suchém povrchu. Při nízkých rychlostech jsou 3D lamely rozevřené a pružné, a zlepšují tak záběrové vlastnosti na sněhu a ledu. Na suchu tvoří v běhounu pevné bloky, a tím vytvářejí extrémně stabilní jízdní vlastnosti a excelentní ovladatelnost na suchém povrchu. To proto, že při vyšších rychlostech a větším zatížení zůstávají lamely vzájemně uzamčeny a výsledkem je vylepšená odolnost ramenní oblasti.