Na českém trhu se bude Fiesta prodávat s tří- nebo pětidveřovou karoserií, ve čtyřech stupních výbavy a se třemi zážehovými (1.25 Duratec/44, resp. 60 kW (60, resp. 82 k), 1.4 Duratec/71 kW (96 k)) a dvěma vznětovými (1.4 Duratorq TDCi/50 kW (68 k) a 1.6 Duratorq TDCi/66 kW (90 k)) poháněcími jednotkami. Všechny motory jsou spojeny s mechanickou pětistupňovou převodovkou. Pro vozy vybavené motorem 1.4 Duratec/71 kW (96 k) je k dispozici také čtyřstupňová samočinná převodovka. V oficiálním ceníku začíná cena třídveřové Fiesty s motorem 1.25/44 kW (60 k) ve výbavě Ambiente částkou 259 990 Kč, pětidveřový model stojí 274 990 Kč. Cena nové Fiesty s motorem 1.4 Duratec/71 kW (96 k) byla stanovena na 336 990 Kč (Trend) a varianta s motorem 1.4 TDCi/50 kW (68 k) je v nabídce od 364 990 Kč (Trend).
Zvýhodněná zaváděcí nabídka za necelých 300 000 Kč nabízí mimořádně bohatou výbavu obsahující např. pět airbagů (včetně kolenního), klimatizaci, rádio s přehrávačem CD, elektrické ovládání předních oken, palubní počítač, volant nastavitelný výškově i podélně, mlhové světlomety atd. Nový Ford Fiesta si podle vyjádření výrobce zachovává pověstné jízdní vlastnosti a přidává k nim i nečekanou úroveň jízdního komfortu, velký vnitřní prostor a vysokou úroveň aktivní i pasivní bezpečnosti. Velkou výhodou jsou prý i dynamické, ale velmi úsporné motory, nicméně z výrobního programu nové Fiesty technicky nejvyspělejší zážehový motor 1.6 Duratec Ti-VCT/88 kW (120 k) v českém ceníku nenajdete. Všechny modely s mechanickou převodovkou mají kombinovanou spotřebu pod 6 l/100 km. Výrobce udává, že při zachování vnějších rozměrů předchozí Fiesty je novinka přibližně o 40 kg lehčí.