Mezinárodním dodávkovým vozidlem roku 2009 se stala trojčata Citroën Nemo, Fiat Fiorino a Peugeot Bipper. Druhé místo připadlo druhé generaci vozů Citroën Berlingo/Peugeot Partner. Malé užitkové vozy ze společného projektu koncernů Fiat Group Automobiles a PSA Peugeot Citroën získaly 112 bodů ze 140 možných, neboť porotu oslovily kombinací vysoké užitné hodnoty s malými vnějšími rozměry a příkladnou obratností v hustém provozu velkoměst. Na trhu zaplňují mezeru vzniknuvší neustálým zvětšováním rozměrů a přepravních kapacit stávajících typů užitkových vozů. Užitečná hmotnost těchto malých skříňových dodávek sahá od 610 do 660 kg, přičemž objem zavazadlového prostoru 2,5 m3 lze sklopením sedadla spolujezdce zvětšit na 2,8 m3. Kromě toho se základní ložná délka 1,5 m prodlouží tímto úkonem o další metr. Vnější rozměry jsou přitom 3,86×1,72×1,71 m, průměr otáčení 9,95 m. Výroba těchto vozů prodávaných v 80 zemích světa byla svěřena turecké automobilce Tofas v Burse.
Kromě skříňové dodávky jsou v nabídce také provedení kombi pro smíšenou přepravu osob a nákladu i ryze osobní varianty v různých úpravách, mezi nimiž nechybí ani varianta ve stylu SUV se zvýšenou světlou výškou a upraveným poháněcím ústrojím. Pro Fiat Fiorino se vyvíjejí také čistě elektrické provedení a verze s motorem na zemní plyn (CNG). Letošní vítězství v anketě International Van of the Year je pro Fiat a PSA druhým úspěchem v řadě, neboť loni získala toto prestižní ocenění trojice Citroën Jumpy, Fiat Scudo a Peugeot Expert.