Blíže sériové výrobě je zřejmě studie Prologue…, jejíž tvary i koncepce naznačují, že by Peugeot mohl v blízké budoucnosti rozšířit svoji nabídku o další SUV, tentokrát o číslo menší, než je modelová řada 4007, kterou pro francouzskou automobilku vyrábí Mitsubishi. Výrobce v případě konceptu Prologue… hovoří o crossoveru, poháněném novou generací hybridního poháněcího ústrojí, které dosahuje údajně výkonu 147 kW (200 k), ale emise oxidu uhličitého by v kombinovaném režimu EU měly zůstat na hodnotě 109 g/km, takže motoristé se mohou těšit na hospodárnost provozu na úrovni malého automobilu do města. V čistě elektrickém režimu jsou emise samozřejmě nulové, ale o dojezdu na elektropohon výrobce zatím mlčí, stejně jako o dalších podrobnostech.
Na kombinaci ekologického provozu a radosti z řízení se zaměřuje i druhá studie nazvaná RC…. Stejně jako u koncept Prologue… budou prozatímní tři tečky v názvu nahrazeny při premiéře na autosalonu v Paříži celým jménem. Jedná se o dynamicky pojatý čtyřmístný čtyřdveřový sedan ve stylu vozů GT, který je poháněn inovativní hybridní architekturou. Ačkoli mají být emise oxidu uhličitého, a tedy i spotřeba paliva tohoto vozu na stejné úrovni jako u konceptu Prologue…, nabízí tato nevšední studie největší výkon 230 kW (313 k). A ovšemže i režim čistě elektrického pohonu do města.