Nízké ceny ojetých automobilů bývají často vykoupeny rizikem vysokých nákladů na odstranění skrytých nebo nově vzniklých vad a poruch. U vozidel z auto-plus nyní mohou zákazníci tuto nejistotu po dobu minimálně jednoho roku zcela eliminovat a pořídit si záruku na ojeté auto v podobném rozsahu, v jakém platí pro nové vozy. Záruka auto-plus totiž výrazně rozšiřuje roční zákonem stanovenou záruku na skryté vady. Je rovněž dvanáctiměsíční, avšak kryje i vady, které se projeví v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo. Cena opravy se pak hradí buď v plné výši nebo alespoň z velké části ze Záruky auto-plus.
Záruka auto-plus vždy kompletně kryje mzdové náklady na opravu a příslušný podíl materiálových nákladů na náhradní díly. U vozidel s nejvýše 100 000 najetými kilometry jsou materiálové náklady hrazeny 100%, do 120 000 km činí spoluúčast majitele vozu 20 %, do 140 000 km 40 % a nad tuto hranici 60 %. Záruku auto-plus je možné po vypršení garanční doby opakovaně prodlužovat o dalších 12 měsíců až do najetí 150 000 km nebo do stáří vozidla 5 let od první registrace. Partnerem auto-plus pro poskytování záruky je pojišťovna CarGarantie, která před více než 35 lety zavedla jako první poskytovatel záruku na ojeté vozy v Německu. Záruka auto-plus je platná v zemích střední a západní Evropy. Vzhledem k vysoké kvalitě vozů prodávaných v síti auto-plus je jen velmi málo vozů, na které není možné uzavřít smlouvu o záruce. Záruky auto-plus mohou také využít všichni zákazníci, kteří nakupují ojetý automobil přes leasingovou společnost ŠkoFIN. Pro ně byl vytvořen speciální finanční produkt auto-plus, v jehož rámci je záruka na ojetý vůz již obsažena. Největším prodejcem auto-plus je pražská společnost Auto Jarov, která v polovině září otevřela nový autosalon s nabídkou více než 100 zánovních a referentských vozů.