Sedmimístné víceúčelové rodinné vozidlo bude využívat stylistické prvky ze světa SUV a nabídne svým uživatelům prostorný interiér s variabilním uspořádáním sedadel a atraktivně pojatou přístrojovou deskou s šikmo skloněnou středovou konzolou, do níž je integrována řadicí páka, resp. páka voliče samočinné převodovky. Na rozdíl od typického MPV má Orlando opticky výrazně oddělený motorový prostor od kabiny. Přídi samozřejmě dominuje pro tuto značku typická maska chladiče rozdělená širokou horizontální příčkou, která nese velký znak Chevroletu. Dojem svalnaté „postavy“ vytváří rozšířené lemy podběhů kol. Celkově Orlando působí, jako by bylo vytesáno z jednolitého kusu materiálu s důrazem na nekomplikované linie.
Uvnitř pětidveřové karoserie je sedm sedadel uspořádaných ve třech řadách. Dobrý výhled z vozu pro všechny cestující zaručuje „divadelní“ uspořádání, kdy je každá následující řada umístěna o stupínek výš než předcházející. Pro převoz velkého nákladu lze interiér snadno přetvořit v obrovský nákladový prostor. Dobrým východiskem pro optimální využití obestavěného prostoru je dlouhý rozvor náprav 2760 mm a široký rozchod předních a zadních kol. Technickým základem je platforma modelové řady Cruze. Pod konkávně tvarovanou kapotou je uložen dvoulitrový turbodiesel s největším výkonem 110 kW (150 k) a maximem točivého momentu 320 N.m.