Modernizovanou Hondu Legend poznáte poměrně snadno podle nové přídě a zádě s upravenými světlomety, kapotou, předními blatníky, víkem zavazadlového prostoru, nárazníky a standardními osmnáctipalcovými koly. Honda zůstává u své vlajkové lodi věrná vidlicovému šestiválcovému motoru, jehož zdvihový objem ovšem vzrostl o 0,2 l na 3,7 l. Kromě toho byl systém proměnného časování ventilů rozšířen ze sacích ventilů i na výfukové ventily. Výsledkem je o pětinu vyšší točivý moment v pásmu středních otáček. Rychlejší řazení i v normálním samočinném režimu slibuje zcela nová pětistupňová samočinná převodovka s upraveným voličem na středovém tunelu a řadicími páčkami na volantu.
Honda udává, že zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 7,1 s, tedy o 0,2 s rychleji. Spotřeba paliva, a tím i emise CO2 jsou údajně nižší než u dosavadního provedení s motorem 3.5 V6. Bližší údaje o výkonu a dalších parametrech výrobce zatím nezveřejnil. Jízdní komfort zlepšuje údajně účinnější systém aktivního potlačování rušivého hluku ANC (Active Noise Cancellation), který snímá hladinu hluku v interiéru a reaguje na ni vysíláním nízkofrekvenčních zvuků s opačnou fází z audiosystému Bose. Práci tomuto systému usnadňuje účinnější a současně lehčí odhlučnění kabiny, doplněné o akustické čelní sklo. Konstruktéři změnili také nastavení podvozku.