Otevřené provedení Grand Sport navazuje konstrukčně i stylisticky na více než dva roky vyráběné kupé Bugatti Veyron 16.4. Chybějící střecha samozřejmě citelně narušila tuhost vozu, a tak musela být samonosná skořepina karoserie z uhlíkových kompozitů dodatečně vyztužena v oblasti bočních prahů, středového tunelu, střešních sloupků a bočních dveří. Po stylistické stránce se roadster od kupé liší vyšším čelním oknem, speciálními světlomety pro denní svícení, nově tvarovanými vstupy vzduchu pro sání přeplňovaného šestnáctiválce a především odnímatelným střešním panelem z průhledného polykarbonátu. Interiér je čalouněný vodě odolnou kůží s pevnými švy a k novým prvkům výbavy patří zpětná kamera včetně monitoru s úhlopříčkou 2,7 palce ve zpětném zrcátku a zvuková aparatura „Puccini“ s digitálním procesorem DSP.
Je-li vyjímatelný střešní panel na svém místě, dosáhne Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport stejné největší rychlosti jako kupé, tedy 407 km/h, s větrem ve vlasech je to „jen“ 360 km/h. Nevýhodou je, že pokud se majitel rozhodne pro jízdu na čerstvém vzduchu, musí střešní modul zanechat v garáži. Pro případ deště je Grand Sport vybaven originální plátěnou skládací střechou, jejíž skládání a rozkládání funguje na principu deštníku. S ní je ovšem největší rychlost omezena na 130 km/h. Dodávky zákazníkům začnou v březnu 2009. V plánu je výroba 150 kusů s cenou 1,4 milionu eur, k níž je samozřejmě nutné připočíst ještě příslušné daně. Na závěr stručně vybrané technické údaje: motor W16 8,0 l se čtyřmi turbodmychadly, výkon 736 kW (1001 k) při 6000 ot./min, točivý moment 1250 N.m od 2200 do 5500 ot./min, sedmistupňová převodovka DSG, trvalý pohon všech kol, vnější rozměry 4462×1998×1204 mm, pohotovostní hmotnost 1968 kg, zrychlení z 0 na 100/300 km/h za méně než 2,7/16,7 s, spotřeba EU 41,9/15,6/24,9 l/100 km, emise CO2 999/373/596 g/km.