Tento webový speciál Vám umožní nahlédnout do budoucnosti vzdálené od současnosti plná dvě desetiletí. Přesněji tedy do budoucích vizí pracovníků značky Volkswagen. Průvodcem během virtuální jízdy budoucností jsou totiž vývojáři a designéři z výzkumného oddělení wolfsburgské automobilky, kteří podávají i pro laiky srozumitelné odpovědi na nejrůznější otázky a předvádějí své odvážné vize automobilové dopravy bez nehod, dopravních zácp a škodlivého vlivu na životní prostředí.
„Abychom mohli ukázat automobilový svět zítřka, vyvinuli naši designéři a konstruktéři exkluzivně pro tento webový projekt tři inovativní automobilové koncepty, které jsme nazvali ‚one’, ‚ego’ a ‚room’. Na nich ukazujeme, jakou konkrétní podobu by naše vize mohly mít. Názorně ukazují, jak budou auta v budoucnosti komunikovat se systémy semaforů, jak budou holografické displeje v přístrojové desce podporovat řidiče a že i bez emisí je možné dále stupňovat radost z jízdy,“ prozradil o novém projektu Jochen Sengpiehl, vedoucí marketingu značky Volkswagen osobní vozy.
Uživatelé mohou pomocí snadného ovládání intuitivně procházet jednotlivými rovinami webového speciálu, který kombinuje klasické videozáběry s 3D efekty. Návštěvníci mohou zanechat svůj komentář nebo si stáhnout informační podklady na svůj počítač. Volkswagen chce tímto projektem podpořit svoji snahu stát se velkosériovým výrobcem s největšími inovacemi.