Peugeot 308 SW převzal ve svých vyšších stupních výbavy Premium a Premium Pack zdařilou koncepci variabilního interiéru od svého předchůdce 307 SW. Levnější stupně výbavy Peugeotu 308 SW, Confort a Confort Pack, mají jednodušší interiér klasických kombi. Plní tedy funkci, která byla v modelové řadě 307 svěřena verzi 307 Break. Kromě rozsahu standardní výbavy spočívá hlavní rozdíl mezi modely 308 SW Confort a Premium ve variabilitě interiéru. Confort může být výhradně pětimístný a má sklopnou zadní lavici sedadel dělenou v poměru 1/3 ku 2/3. Varianty Premium jsou sériově také pětimístné, ale zadní tři sedadla jsou samostatná s možností individuálního seřizování polohy, skládání a vyjímání, takže variabilita tohoto interiéru si v ničem nezadá s minivany. Navíc je možné objednat si za příplatek jedno nebo dvě sedadla do třetí řady, takže lze počet sedadel zvětšit až na sedm. Základní objem zavazadlového prostoru pětimístného provedení je 508 litrů, maximální hodnota bez druhé řady sedadel činí 1736 litrů, čímž se Peugeot 308 SW řadí mezi nejprostornější kombi ve své třídě. Manipulaci se zavazadly usnadňuje široký a vysoký vstupní otvor s nízko umístěným prahem. Pro verze Premium je vyhrazené samostatné otvírání zadního okna ve výklopném víku pro jednoduché nakládání menších a lehčích předmětů. Jedna ze svítilen v zavazadlovém prostoru je vyjímatelná a lze ji používat mimo vůz jako přenosnou kapesní svítilnu.
Nabídku Peugeotu 308 SW na českém trhu tvoří čtyři zážehové a tři vznětové motory s rozpětím výkonů od 66 kW/90 k do 129 kW/175 k a základních cen od 439 900 do 760 900 Kč. Nejmenší zážehový motor má objem 1,4 l a výkon 70 kW/95 k. „Šestnáctistovky“ se dodávají v atmosférickém (88 kW/120 k) nebo přeplňovaném provedení (110 kW/150 k, resp. 128 kW/174 k). Stejný zdvihový objem mají také turbodiesely 1.6 HDI ve dvou výkonových stupních 66 kW/90 k a 80 kW/109 k. Vrcholem nabídky pro přátele vznětových motorů je dvoulitrová jednotka o výkonu 100 kW/136 k. V závislosti na motoru se dodávají pětistupňové nebo šestistupňové mechanické převodovky, pro verzi 1.6 16V VTi 120 k je k dispozici také čtyřstupňová samočinná převodovka. Nejlevnější model je vybavený jen tím nejzákladnějším, přičemž okenní airbagy, kolenní airbag pro řidiče a stabilizační systém ESP nelze u něj dokoupit ani za příplatek (to je možné jen u dražších modelů) a manuálně ovládaná klimatizace stojí 30 tisíc Kč. Dokonce i pro nejdražší stupeň výbavy je ještě velmi mnoho položek výbavy za příplatek, čímž se toto jinak velice talentované kombi nižší střední třídy dostává do cenové oblasti vozů o třídu lepších, o výrobcích prémiových značek ani nemluvě. Ale možná je to jen součást strategie, jak posléze zákazníkům poskytovat působivé slevy.