Prostor nemusí zabírat mnoho místa. Tímto heslem se očividně řídili designéři nového Fiatu Fiorino Qubo. Italský výrobce navíc dokazuje, že ani malý krabicovitý automobil nemusí vypadat fádně a nezajímavě. Tento vůz vznikl ve spolupráci koncernů Fiat a PSA, vyrábí ho turecká továrna Tofas v Burse, kde vzniká také Fiat Dobló, a jeho postupné zavádění do prodeje v jednotlivých evropských verzích začalo v červnu (nejdříve ve Francii, od července a srpna v Rakousku, Polsku a Maďarsku, poté v Itálii, Německu a Švýcarsku, od října v Nizozemí, Irsku a Belgii a od příštího roku ve Velké Británii a Dánsku) . Základní cena v Itálii se pohybuje kolem 13 tisíc eur.
Fiat Fiorino Qubo je typickým představitelem současného trendu spojování různých prvků klasických druhů automobilů do jedinečného celku. S délkou necelé čtyři metry není delší než hatchback segmentu B, takže se skvěle hodí do městského provozu, ale výškou přes 1,7 m nabízí uvnitř překvapivě hodně prostoru, čímž připomíná vozy MPV. To platí i pro variabilní uspořádání zadních sedadel, jejichž vyjmutím lze zvětšit základní objem zavazadlového prostoru z 330 litrů na úctyhodných 2500 litrů. Úsporný provoz zajišťuje turbodiesel 1.3 Multijet o výkonu 55 kW/75 k nebo zážehová jednotka o objemu 1,4 litru (54 kW/73 k). Vznětová varianta dosahuje největší rychlosti 155 km/h při kombinované spotřebě EU 4,5 l/100 km, zatímco stejně rychlé zážehové provedení 1.4 8V spotřebuje průměrně 7,0 l/100 km. Pro oba motory se dodává pětistupňová mechanická převodovka, Multijet lze na přání kombinovat s šestistupňovou robotizovanou skříní.