Technickým základem nového Renaultu Laguna Coupé je podvozek Active Drive Laguny GT. Tato novinka tedy disponuje působivým řízením všech kol. Aby však Laguna Coupé dostála své pozici špičkového modelu v rámci modelové řady Laguna, bude mít zákazník na výběr hned od začátku také dva nové šestiválcové motory. Zcela novou konstrukcí je vznětový V6 dCi o výkonu 173 kW (235 k), zatímco zážehová jednotka 3.5 V6 o výkonu 175 kW (238 k) je odvozena z japonského agregátu Nissan od aliančního partnera Renaultu. Turbodiesel dosahuje maxima točivého momentu 450 N.m, zážehová jednotka poskytuje 330 N.m. Oba motory spolupracují s šestistupňovou samočinnou převodovkou AJ0, přičemž výrobce udává zrychlení z 0 na 100 km/h u zážehové varianty za méně než 7 sekund. K dispozici budou rovněž dvoulitrové vznětové a zážehové motory, známé již z ostatních modelů Laguna.
Atraktivní design exteriéru s čistými liniemi a plochami se jen nepatrně odlišuje od konceptu představeného poprvé na loňském autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem. Škoda jen, že to samé nelze říci o přístrojové desce, která byla prakticky beze změn převzata z již dobře známých sedanů a kombi Laguna/Laguna Grandtour. Z hlediska kvality a přehlednosti jí nelze vytknout prakticky nic, ale zvláštní model, jakým je právě kupé, by si možná zasloužil více pozornosti i v interiéru. Dlouhý rozvor 2690 mm, délka dvoudveřové karoserie 4640 mm a její šířka 1830 mm skvěle kontrastují s překvapivě malou výškou jen 1400 mm. K charakteristickým rysům nové Laguny Coupé patří klínovitý tvar s nízkou přídí, z níž se zdvihá dlouhá kapota s dynamickými prolisy, a vysoká krátká záď se vzhůru vyklenutou centrální částí víka zavazadlového prostoru a dlouhými, nízkými horizontálními pásy koncových svítilen. Podrobnější informace budou zveřejněny na podzimním autosalonu v Paříži, po němž bude od poloviny října následovat postupné uvádění nové Laguny Coupé na evropské trhy.