Sedany a kombi Peugeot 407, představené poprvé v březnu 2004, se začnou od léta vyrábět v modernizovaném provedení s drobnými kosmetickými úpravami. Ty se týkají například přídě, jež si však i nadále zachovává výrazný charakter, který postupně přebírají nové generace ostatních modelových řad Peugeot (např. 207 nebo 308). Peugeot slibuje také kvalitnější materiály a rozšířenou a zdokonalenou standardní a příplatkovou výbavu, která zahrnuje novou klimatizační jednotku, telematické systémy a přední parkovací čidla.
Z palety čtyřválcových a šestiválcových zážehových i vznětových motorů bude v evropském měřítku patřit k nejoblíbenějším zřejmě modernizovaná jednotka 2.0 HDi. Tento turbodiesel s šestistupňovou mechanickou převodovkou dosahuje výkonu 140 k a kombinované spotřeby 5,6 l/100 km, přičemž již dnes splňuje limity budoucí emisní normy Euro 5. Pro země, v nichž je u čerpacích stanic dostupné etanolové palivo E85, připravil Peugeot verzi 2.0 Bioflex. Od roku 2004 do konce roku 2007 bylo vyrobeno přes 716 tisíc sedanů a kombi Peugeot 407, z toho téměř 62 % sedanů, 34 % kombi SW a zbytek elegantní Coupé.