A nevedlo si vůbec špatně. Volkswagen nasadil tři vozy Scirocco GT24 a všechny tři dojely do cíle, a to na velmi solidním jedenáctém, patnáctém a dvaatřicátém místě v celkové klasifikaci. Ve své třídě SP3T obsadily jednotlivé posádky první (startovní číslo 118; Stuck, Johansson, Gruber, Mutsch), druhé (startovní číslo 117; Stuck, Sainz, DeVilliers, Depping) a páté místo (startovní číslo 116; Dr. Hackenberg, Ostmann, Heger, Malmedie). Na soupisce prvních dvou posádek byla závodnická legenda Hans-Joachim Stuck. Stuck, přezdívaný Striezel, zvítězil v závodě 24 h Nürburgringu již třikrát, z toho poprvé hned v prvním ročníku v roce 1970.
Závodní Scirocco GT24 je poháněné dvoulitrovým čtyřválcem 2.0 TFSI s přímým vstřikováním benzinu, přeplňováním turbodmychadlem a chlazením stlačovaného vzduchu. Největší výkon tohoto motoru je vyladěn na 239 kW (325 k) a na vozovku se přenáší přes šestistupňovou automatizovanou převodovku DSG se dvěma spojkami. Maximum točivého momentu 340 N.m je k dispozici již od 2100 ot./min. V Rakousku se u jezera Wörthersee představilo tzv. závodní taxi, které je po mechanické stránce shodné s ostrou závodní verzí, ale jeho dynamiku si může vychutnat díky druhému závodnímu sedadlu také spolujezdec.