Kromě dvou užitkových provedení H-1 Van s tří- nebo šestimístnou kabinou se vyrábí také osobní varianta H-1 Tour s osmi sedadly ve třech řadách. Karoserie této verze je standardně vybavena dvěma posuvnými zadními bočními dveřmi a výklopným zadním víkem. H-1 Van má také dvoje posuvné dveře, ale místo výklopného víka jsou vzadu křídlové dveře a pro přepravu osob je k dispozici jedna nebo dvě řady sedadel po třech. Za sedadly je přepážkou oddělený objemný nákladový prostor s kapacitou 4310 l, resp. 2500 l. Užitečné zatížení může činit přibližně 1200 kg, resp. 800 kg a zajímavá je také hodnota největší přípustné hmotnosti brzděného přívěsu 2300 kg. V porovnání s předchůdcem (dlouhá varianta) se výrazně zvětšily rozměry: rozvor je delší o 120 mm (nyní 3200 mm), délka o 90 mm (nyní 5125 mm). Novinka je široká 1920 mm a vysoká 1925 mm. Díky této značné velikosti dokáže osobní H-1 Tour nabídnout i za třetí řadou sedadel úctyhodný objem zavazadlového prostoru 851 l. Jeho užitečná hmotnost je 760 kg. V nabídce je přirozeně také H-1 Tour v provedení N1 s možností odpočtu DPH, u něhož je ovšem počet sedadel snížen na pět.
Výrazně větší Hyundai H-1 dostal výrazně výkonnější motor. Tím je vznětový čtyřválec 2.5 CRDi s přímým vstřikováním common rail od firmy Bosch (160 MPa) vyladěný na největší výkon 125 kW (170 k) při 3800 ot./min a maximální točivý moment 392 N.m dostupný v rozmezí otáček od 2000 do 2500 ot./min. V kombinaci s pětistupňovou mechanickou převodovkou dosahují všechny varianty největší rychlosti 180 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h se pohybuje od 14,5 do 15,5 s a hodnota kombinované spotřeby paliva je 8,5 l/100 km. Turbodiesel 2.5 CRDi plní normu Euro 4 bez filtru pevných částic a délka jeho servisních intervalů byla stanovena na 15 tisíc km. Pro méně náročné zákazníky budou na podzim 2008 uvedeny na trh další dvě verze tohoto motoru se sníženým výkonem. Podvozek je tvořen přední nápravou typu McPherson a zadní tuhou nápravou, jejíž zavěšení se liší podle toho, zda se jedná o užitkové provedení H-1 Van nebo osobní H-1 Tour. V prvním případě je zadní náprava vedena podélnými listovými pery, zatímco ve druhém případě se montuje komfortnější řešení s vinutými pružinami. Nápravu pak vedou čtyři podélná ramena a příčně ji ustavuje panhardská tyč. Cena užitkového Hyundaie H-1 Van začíná na částce 469 900 Kč bez DPH, zatímco osmimístný H-1 Tour stojí s bohatou standardní výbavou 659 900 Kč včetně DPH.