Mnoho automobilek testuje na Severní smyčce Nürburgringu během vývoje své vozy, neboť tato trať o délce 20,832 km dokáže odhalit sebemenší nedostatky v nastavení podvozku. Při jejím průjezdu se musí jezdec poprat se 73 zatáčkami; výškové převýšení mezi nejnižším a nejvyšším bodem je 290 m a dalšími extrémy jsou 18% stoupání a 11% klesání. Pro supersportovní vůz, jako je nový Nissan GT-R, je zajetý čas otázkou prestiže. Při oficiální premiéře na loňském autosalonu v Tokiu se Nissan pochlubil časem 7:38 min, ale neopomněl poznamenat, že podmínky na trati s mnoha vlhkými místy nebyly optimální a v dosaženém čase jsou skryté ještě značné rezervy.
A nedávný pokus vskutku existenci těchto rezerv potvrdil. Hlavní testovací jezdec Nissanu Tochio Suzuki pokořil tuto náročnou trať s novým kupé GT-R ve standardní specifikaci základního modelu pro japonský trh (včetně pneumatik) za 7 minut a 29 sekund. Dosáhl tedy o něco rychlejšího času než supersportovní Porsche Carrera GT (7:32 min) a zařadil se tak mezi absolutně nejrychlejší sériově vyráběné vozy na světě! Protože Nissan GT-R nepatří zrovna do kategorie „muší váhy“, tak tento čas, stejně jako výsledky prvních testů předních japonských a amerických motoristických časopisů naznačují, že skutečný výkon motoru 3.8 V6 Biturbo vysoko přesahuje oficiálně udávaných 353 kW/480 k. V České republice byla prodejem a servisem tohoto vozu pověřena společnost AuTec Group, která loni na podzim otevřela v Praze-Stodůlkách největší prodejní centrum Nissanu v Evropě. Základní cena byla stanovena na 2 105 000 Kč (při současných směnných kurzech koruny, jenu a dolaru je tato cena o mnoho set tisíc korun vyšší nez v USA a Japonsku), na dodání se však čeká minimálně do jara 2009.