Znovuobnovená karosárna Carrozzeria Touring Superleggera má své sídlo v Rozzanu, na okraji Milána, světového města módy. Byla založena holdingovou společností Zeta Europe, která vlastní mimo jiné ochranné známky Ruote Borrani (slavný italský výrobce kol, zvláště těch s drátěným výpletem), Carrozzeria Touring a Carrozzeria Granturismo. Carrozzeria Touring byla založena v roce 1926. Zakladatelem byl Felice Bianchi Anderloni, který předtím pracoval pro nedalekého milánského výrobce luxusních vozů Isotta-Fraschini. Karosárna Touring se proslavila nejen krásnými karoseriemi automobilů prestižních značek Alfa Romeo, BMW, Ferrari, Lancia, Lamborghini, Maserati, Aston Martin a dalších, ale také speciálním systémem konstrukce Superleggera (v překladu: „mimořádně lehký“), u něhož byla lehká trubková struktura potažena tenkým hliníkovým plechem. Předností nebyla pouze nízká hmotnost, ale také velká flexibilita v navrhování nových tvarů. Tuto metodu se snaží do jisté míry obnovit prototyp sportovního kupé A8GCS Berlinetta Touring spojením tradičních postupů a znalostí s možnostmi moderní techniky a nových materiálů.
Kompaktní sportovní kupé A8GCS Berlinetta Touring skrývá pod svou zcela novou karoserií mechanické skupiny typu Maserati Coupé GranSport včetně vidlicového osmiválce Maserati, který dává z objemu 4,2 l výkon 295 kW/400 k. Tento vůz ztělesňuje typické vlastnosti, jimiž se stala díla karosárny Carrozzeria Touring proslulá: elegantní sportovní linie s vyváženými proporcemi, kvalitní design a propracovanost do posledního detailu. A8GCS Berlinetta Touring se snaží o moderní interpretaci unikátní konstrukční metody Superleggera s širokým využitím hliníku a kompozitních materiálů v konstrukci podvozku a karoserie. Design tohoto vozu navrhl mladý belgický designér Louis de Fabribeckers. Ten vsadil na klasické proporce s krátkým předním převisem, motorem uloženým vpředu za přední nápravou a dlouhým zadním převisem. Navzdory kompaktním vnějším rozměrům 4200×1800×1210 mm a rozvoru 2500 mm nalezne dvoumístná posádka uvnitř dostatek prostoru, a to i pro svá zavazadla na dlouhé cestování, pro něž je připraven zavazadlový prostor o objemu 315 litrů. Za pozornost stojí drátěná kola Ruote Borrani s průměrem ráfků 19 palců, obutá do pneumatik 245/40 ZR 19 vpředu a 285/35 ZR 19 vzadu. Za nimi odvádí svoji činnost brzdová soustava Brembo s kotouči 330×32 mm vpředu a 310×28 mm vzadu. Toto atraktivní kupé je zatím označováno jako prototyp a o jeho možné výrobě nebylo dosud rozhodnuto.