Porsche Cayenne Turbo S dává svůj dynamický potenciál najevo maskou chladiče v barvě vozu, velkými koly Cayenne SportPlus s průměrem ráfků 21 palců a rozšířenými podběhy kol. Většina motoristů bude ovšem sledovat pouze vzdalující se čtveřici sportovních koncovek výfuku, z nichž se line symfonie pro osmiválcový orchestr přeplňovaný dvěma paralelně uspořádanými turbodmychadly. Úpravou sacího potrubí a programu elektronické řídicí jednotky se podařilo zvýšit výkon z 368 kW (500 k) u Cayenne Turbo na 404 kW (550 k) při 6000 ot./min. Od 2250 do 4500 ot./min je k dispozici mohutný točivý moment 750 N.m přenášený na kola přední a zadní nápravy v základním poměru 38:62 % přes šestistupňovou samočinnou převodovku. Motor V8 o objemu 4,8 l je vybaven přímým vstřikováním benzinu DFI (Direct Fuel Injection).
Navzdory pohotovostní hmotnosti 2355 kg zvládne Porsche Cayenne Turbo S zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,8 s a další akcelerace dosáhne svých hranic až při 280 km/h. Spotřeba paliva zůstala údajně na úrovni o 50 koní slabší varianty Cayenne Turbo a v kombinovaném režimu EU činí 14,9 l/100 km. Podvozek je standardně vybaven vzduchovým odpružením s měnitelnou světlou výškou, variabilním tlumením PASM (Porsche Active Suspension Management) a aktivním systémem PDCC potlačujícím naklánění karoserie v zatáčkách (Porsche Dynamic Chassis Control). Na přání se dodává speciální brzdová soustava s keramickými kotouči, jejichž průměr dosahuje vpředu hodnoty 410 mm, vzadu 370 mm (standardní brzdové kotouče mají průměr 380 mm vpředu a 358 mm vzadu). Nový Porsche Cayenne Turbo S se začne prodávat v srpnu a jeho cena byla stanovena na 111 400 eur (cena pro EU bez DPH).