Pontiac Solstice Coupe byl představen na autosalonu v New Yorku v provedení GXP. Navazuje tak na úspěch roadsteru, ale tentokrát s možností celoročního provozu. Pontiac Solstice Coupe poskytuje posádce mimořádnou jízdní dynamiku, velmi příjemné zrychlení a i výkonné brzdy. V porovnání s otevřenou verzí, která je v USA nejprodávanějším roadsterem, nabízí kupé větší zavazadlový prostor o objemu 159 l s využitelnějším tvarem a lepší přístup při nakládání zavazadel. Kupé má odnímatelnou část střechy s rámem z hořčíkové slitiny. Tento díl váží jen 14,2 kg a lze ho uložit do zavazadlového prostoru.
Pohon zadních kol obstarává u standardního kupé vpředu podélně uložený čtyřválcový motor Ecotec o objemu 2,4 litru, který dosahuje největšího výkonu 129 kW (176 k). Pro výkonnější verzi GXP je připraven přeplňovaný dvoulitrový motor Ecotec s přímým vstřikováním benzinu a největším výkonem 194 kW (264 k). Tato novinka Pontiacu se objeví na trhu začátkem roku 2009, přičemž zákazník bude mít možnost volby mezi pětistupňovou mechanickou nebo pětistupňovou samočinnou převodovkou.
Oba modely jsou vybavené osmnáctipalcovými koly s pneumatikami rozměru 245/40 R18, ale sportovněji laděný GXP se dodává s letními pneumatikami Goodyear Eagle F1 GS2 namísto celoročních plášťů, a také s tužším odpružením, doplněným o tlustší stabilizátory. Všechna kola jsou zavěšena na dvojitých příčných ramenech. Pohotovostní hmotnost vozu 1329 kg, resp. 1369 kg (GXP), je podle údajů výrobce rovnoměrně rozložena mezi obě nápravy. Kotoučové brzdy, vpředu s vnitřním chlazením, jsou standardně vybavené systémem ABS, který je součástí stabilizačního systému StabiliTrak. Nový Pontiac Solstice Coupe má rozvor 2415 mm a vnější rozměry 3993×1811×1293 mm.