Ken Okuyama, mimořádně talentovaný designér, se narodil v roce 1959 v prefektuře Yamagata a v roce 1986 úspěšně dokončil studium na světoznámé Art Center College of Design v kalifornské Pasadeně. Díky svému výraznému působení u automobilek General Motors a Porsche koncem osmdesátých let a v první polovině devadesátých let a následně v karosárně Pininfarina, kde v letech 2004 až 2006 zastával funkci ředitele pro design, se stal jako jeden z mála japonských automobilových návrhářů věhlasným po celém světě. K jeho dílům patří například Ferrari Enzo Ferrari nebo Maserati Quattroporte. V současnosti provozuje studio Ken Okuyama Design, které se dosud zabývalo především designem nejrůznějších výrobků a nábytku. V Ženevě se však pochlubil i prvními vlastními automobily, jejichž prototypy postavila japonská firma Modi, specialista na stavbu prototypů a studií pro automobilový průmysl.
Okuyama se netají inspirací evropskými sportovními vozy, konkrétně legendárním Lotusem Seven, ale jeho interpretace je navýsost japonská s důrazem na jednoduchost, minimalismus, nadčasovost a pečlivou pozornost věnovanou nejmenším detailům. Použití nejkvalitnějších materiálů v čisté podobě Okuyama přirovnává k výrobě sushi. Podvozek Spideru i Coupé je shodný, přičemž otevřenou karoserii typu k.o 7 lze prostou montáží karosářského modulu tvořeného bočními okny, střechou a pevnými blatníky proměnit v uzavřenou karoserii typu k.o 8. Firma Modi připravuje omezenou výrobu 99 vozů ročně pro japonský trh (celkově 200 vozů). Exkluzivita bude zajištěna nejen výrobními počty, ale i odpovídající cenou kolem 20 milionů jenů (v přepočtu přibližně 3,3 milionu Kč). Nejdříve se bude tato novinka vyrábět s dvoulitrovým čtyřválcem Toyota vyladěným na 250 koní, ale ve vývoji je i ekologická varianta poháněná elektromotorem 100 kW. Při hmotnosti pouze 750 kg je radost z jízdy zaručena.