Pod názvem Active Toe Control se představuje technologie, která by měla umožnit změnu náklonu zadních pneumatik. Systém je vyvíjen pro vozy s pohonem předních kol a zadní zkrutnou příčkou, které mají díky nulovému náklonu zadních kol horší ovladatelnost. Jde tak o velmi úsporné řešení, neboť podobné problémy automobilky většinou řeší přechodem ke mnohem dražšímu víceprvkovému zavěšení. „Active Toe Control se dá aplikovat na jakoukoliv existující torzní příčku a umožní ji tak dynamické výhody systému multi-link, ovšem na méně než poloviční cenu,“ uvádí se v tiskové zprávě Prodrive. Společnost ovšem upozorňuje automobilky, že do výroby bude tato technologie uvedena až za nějaký čas.
Prodrive představuje…
Britská společnost známá zejména ze závodů rallye oznámila, že vyvíjí nový systém zlepšující ovladatelnost vozů s pohonem přední nápravy.