Nový Service Box Multi-brand, jehož účelem je usnadnit život provozovatelům autoservisů, se používá stejně snadno jako web určený pro širokou veřejnost a současně nabízí přesnost profesionálního nástroje.
Jeho optimalizovaný uživatelský komfort šetří pracovníkům servisů čas a zvyšuje jejich produktivitu.
- snadné a rychlé použití;
- menší počet kliknutí a snadná orientace;
- zobrazení doporučených cen pro veřejnost a nákupní podmínky na míru danému servisu v rámci účtu u firmy Distrigo;
- zobrazení dostupnosti dílů pro jednotlivé úrovně dodavatelského řetězce (včetně alternativních zdrojů případné opravy).
Tento katalog je součástí portálu Service Box, který umožňuje seskupit produkty z celé nabídky „One Stop Shop“ od značky Distrigo do jedné objednávky: originální díly, díly Eurorepar, díly výrobců příslušenství, pneumatiky, výrobky pro profesionály, díly z cirkulární ekonomiky.
Service Box Multi-brand navíc poskytuje jasné podrobné technické údaje, takže si mechanici mohou pro každou opravu vybrat nejvhodnější díly.
- výběr správného dílu je usnadněn uvedením technických kritérií odpovídajících každé skupině dílů;
- výběr dílů prostřednictvím referenčních údajů výrobce vozu nebo dodavatele příslušenství;
- systematické zobrazení referenčních údajů původních dílů nebo dílů dodavatele příslušenství;
- nová funkce „Car Selector“ pro lepší identifikaci vozidel na základě registračních údajů nebo čísla podvozku (v zemích, kde jsou tyto údaje veřejné a dostupné).
Efektivní a komplexní katalog Service Box Multi-brand poskytuje mechanikovi v závislosti na jeho smlouvě přístup k veškeré technické dokumentaci, aby opravy probíhaly dle norem:
- vyhledání plánů údržby jednotlivých výrobců;
- zobrazení doporučené doby na opravu;
- okamžitý výpočet ceny;
- snadný přístup k postupům oprav, prezentovaným jasným popisným způsobem včetně obrázků.
Začátkem roku 2020 se Service Box Multi-brand doplní o dvě nové funkce:
- mobilní verze umožní mechanikovi objednat díly a konzultovat technické postupy, aniž by musel opustit dílnu, přímo při zásahu na vozidle;
- přímý přístup ze systému DMS, aby nezávislé servisy nezadávaly objednávky dvakrát, a přímý přístup prostřednictvím diagnostického nástroje.
Katalog Service Box Multi-brand, jehož vývoj zabral necelých 18 měsíců, je dostupný v 86 zemích a ve 22 jazycích.