AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Scania Czech Republic s.r.o.
Iveco Czech Republic, a.s.
Auto Fit, spol. s r.o.

Kde se právě nacházite:  > Úvodní­ stránka  > Auto - magazín  > Inovace: smart na IAA 2019

Inovace: smart na IAA 2019

Nová generace je progresivní, digitální a městská.

Na IAA 2019 ve Frankfurtu vystavuje smart modely fortwo a forfour se zcela novým vzhledem a digitalizovanou výbavou. Progresivní design je doplněn inteligentním síťovým propojením a výhradně akumulátorovými elektrickými pohony. Nové modely smart fortwo coupé, cabrio a forfour tak nabízejí trvale udržitelný a komplexní koncept mobility.

Důsledně elektricky

Již originál jezdil elektricky. Stačí připomenout, že už v roce 1972, při prvních úvahách nad vozidlem pro cestování na krátké vzdálenosti, měl koncept výhradně elektrický pohon, napájený z akumulátorů. Také vizionář Nicolas Hayek pro smart od začátku zvažoval bezemisní druh pohonu. Od roku 2007 nabízí smart s každou generací možnost zcela elektrického pohonu. smart nyní důsledně přechází na techniku akumulátorového elektrického pohonu s nulovými emisemi. Jako první výrobce automobilů na světě činí tato značka důsledný krok od spalovacíh motorů k elektrickým pohonům.

Vyspělý design pro novou éru

Atraktivní minimalistický design s výraznými, nepřehlédnutelnými podběhy kol. K tomu krátké převisy a individualizo­vatelné ozdobné prvky. Exteriér nové generace je typický smart. Integrované světlomety LED, dodávané na přání, a nově uspořádané masky chladiče plynule navazují na nedávné studie.

Chytré ovládání

Nově navržený interiér přesvědčí především díky novým, rozšířeným odkládacím prostorům a nově koncipovanému konceptu UX. Budoucí generace informačních a zábavních systémů umožňuje dokonalou integraci chytrého telefonu a nabízí zákazníkům důvěrně známé digitální uživatelské prostředí ve vlastním automobilu.

Intuitivní informování

Aplikace smart EQ Control App a služby „ready to“ zahrnují intuitivní mobilní aplikace, nabízející rozmanité funkce, od informací o stavu samotného automobilu přes elektrické nabíjení, vyhledání volného parkovacího místa a navigování až po efektivní nabíjení vozu nebo jeho sdílení s přáteli a rodinou či snadné nalezení cesty k zaparkovanému vozu. Ovládání služeb je díky zcela novému uživatelskému rozhraní mimořádně snadné. Každý smart se tak promění v opravdu síťově propojený automobil.

Jednoduchá konfigurace

Radikálně jednoduchá je nová struktura výbav – prostě smart. Základní model je na výběr se třemi výbavovými liniemi: passion, pulse a prime. K nim si lze zvolit vždy jeden ze tří výbavových paketů: Advanced, Premium nebo Exclusive. A nakonec oblíbenou barvu. Hotovo. Každý smart je tak nakonfigurován ve třech krocích podle vlastního přání.

Potěšení z elektrizující jízdy

Zážitky z elektromobility otvírají přístup k nové dimenzi potěšení z jízdy. Bezprostředně dostupný točivý moment, plynulá akcelerace a k tomu téměř absolutní ticho. Nové modely smart tak důsledně využívají všechny trumfy technologie EQ. Díky chytrému uspořádání a znovuuvědomění si podstaty značky zůstává tento koncept přitom lehký, šetrný ke zdrojům, a nabízí trvale udržitelnou mobilitu ve velkoměstských aglomeracích.

Rychlé nabíjení kdekoli

Nové modely lze nabít z 10 % na 80 % kapacity během necelých 40 minut díky na přání dodávané 22kW palubní nabíječce s funkcí rychlého nabíjení, pokud je v závislosti na místních podmínkách možné odebírat třífázový proud. Díky spolupráci s provozovatelem sítě nabíjecích stanic Plugsurfing mají nyní zákazníci k dispozici téměř všechny nabíjecí stojany. Přihlášení a vyúčtování probíhá prostřednictvím zcela nově koncipované aplikace smart EQ control App.

Ještě cílenější prezentace

Nejen produkty prošly modernizací, také design značky byl kompletně nově navržen a koncipován. „Korporátní identita“ přitom odráží nové postavení značky na trhu, její proměnu na čistě elektrickou značku. Stejně jako smart usnadňuje život ve městě, je i nový design značky důsledně jednoduchý, čistý a minimalistický, přesto ale také emocionální. To se odráží v nové prezentaci na internetu i ve všech komunikačních aktivitách značky.

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




Mitsubishi Motors Česká republika
Interaction s.r.o.
BOSCH
Siems & Klein
auto MOTOL BENI a. s.