Studie Hyundai HED-5 „i-Mode“ je další v řadě stylistických cvičení, která slouží k vývoji vlastního designerského stylu, jenž by věrně vyjadřoval charakter vozů této značky. Je však také přehlídkou nejnovějších technologií, s nimiž se ve vozech Hyundai v budoucnosti setkáme. Určitě nejvýznamnější technická novinka se ukrývá pod kapotou studie HED-5 „i-Mode“. Je to zcela nový vznětový čtyřválec R o zdvihovém objemu 2,2 l, vybavený postupným přeplňováním dvěma turbodmychadly, u něhož je nasávaný vzduch stlačován nejdříve nízkotlakým turbodmychadlem a odtud proudí do vysokotlakého turbodmychadla. Výsledkem jsou úctyhodné hodnoty výkonu 158 kW (215 k) a největšího točivého momentu 461 N.m. Komfortní charakter vozu je podtržen šestistupňovou samočinnou převodovkou. Turbodiesely řady R budou plnit emisní normy Euro 5 a Euro 6. Výrobce prozradil, že variantu s jedním turbodmychadlem začne sériově vyrábět začátkem roku 2009, zatímco verze s dvoustupňovým přeplňováním rozšíří nabídku v první polovině roku 2011.
Plodem spolupráce s firmou Bayer MaterialScience AG jsou inovativní materiály, jejichž použití umožnilo designerům navrhnout velmi komplexně zakřivené plochy. Kromě toho, že skýtají větší tvůrčí svobodu v porovnání se sklem nebo kovem, tak přinášejí i neméně důležitou úsporu hmotnosti. Dalším malým zázrakem je speciální vodou ředitelný lak, u něhož dochází k samovolnému zacelování škrábanců a drobných poškození. Poprvé je u této studie použitý systém prosklení BayVision a čočky světlometů Collimator vyrobené z Makrolonu (materiál, z něhož se vyrábí kompaktní disky). Společnost LG Electronics vybavila interiér vozu pokrokovými digitálními multimediálními a zábavními systémy rozšířenými o přístup na internet a další komunikační možnosti. Společnost Keiper navrhla inovativní systém otočných samostatných sedadel v přední řadě s integrovanými bezpečnostními pásy.