AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
BusPoint
Siems & Klein
Interaction s.r.o.

Kde se právě nacházite:  > Úvodní­ stránka  > Auto - magazín  > Krátce ze světa motorismu č. 4

Krátce ze světa motorismu č. 4

Co týden dal a vzal aneb i dvěma větami může se stát člověk vzdělancem.

Na testovacích okruzích se již prohání nová generace Mercedesu-Benz třídy E, která by se v prodeji měla objevit v roce 2009. Nejmarkan­tnějším rozdílem oproti současnému modelu bude odklon od kulatých světlometů, nové kousky si za příklad berou třeba nedávno představenou třídu SL.

Honda by v roce 2012 chtěla prodávat tolik hybridních modelů jako v současnosti Toyota. V následujících čtyřech letech chce tak japonská automobilka zvýšit odbyt ze současných 55.000 kusů na 400.000 hybri­dů ročně.

Porsche je připraveno převzít majoritní podíl koncernu Volkswagen. Prakticky již nic tak nebrání malé automobilce z Zuffenhausenu, aby se stala jedním z největších gigantů světa, VW Group totiž mimo jiné spravuje Škodu, Seat, Audi, Bugatti, Lamborghini či Bentley.

Šéf Fordu Bill Ford nedávno prohlásil, že bude i nadále pracovat pro rodinnou automobilku zadarmo, dokud se společnost nedostane do zisku. Bill Ford se přitom od financí dobrovolně odstřihl již v roce 2005, kdy se značka dostala do velké krize.

Mini Cooper by měl příští rok dostat nového soupeře, kterého vyvíjí Alfa Romeo. Základní model značky sice nyní nese interní označení Junior/Furiosa, dá se ale očekávat, že produkční verze dostane jiné jméno.

Volkswagen představil sériovou verzi nové generace legendárního modelu Scirocco. Ta ušla od konceptu Iroc dlouhou cestu, na stánku značky v Ženevě se představí ještě společně s hybridním Golfem, Passatem CC a Sharanem BlueMotion.

StudioM a StudioTorino představily nový kombík nejenom pro bohaté šejky z Arábie. Postaven je na bázi Maserati Quttroporte, jmenovat by se měl Cinqueporte.

Volvo na sklonku minulého roku dokončilo zakázkový koncept Hot Rod Jacob, který odkazuje na kořeny značky. Stejně tak i vypadá, ačkoliv na jeho výrobu byly použity nejnovější materiály včetně turbomotoru T5 o výkonu 265 koní nebo 19 a 22palcových litých kol.

Ferrari se do budoucna hodlá sportovnímu vybavení věnovat více než doposud. Automobilka totiž uzavřela partnerství s Italským olympijským výborem a bude vyrábět oblečení a obuv pro italské týmy soutěžící na nadcházejících letních hrách.

Evropská a americká Mazda6 se budou lišit více než se původně očekávalo. Zatímco příď zůstává u stejných obrysů, americká záď získá individuální charakter založenou především na nových světlech, třetímu brzdovému světlu a koncovkách výfuku.

Autor: P2P

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




Interaction s.r.o.
BMW Group Česká republika
Scania Czech Republic s.r.o.
Siems & Klein
Iveco Czech Republic, a.s.