Jak se můžete přesvědčit (http://www.autojob.cz/…doucnost.htm), podpořili jsme vznik nových stránek škoda má budoucnost věnovaných zprostředkování zaměstnanců. Že to byla podpora efektivní je patrné z obou používaných vyhledávačů, kde náš článek po zadání hesla skodamabudoucnost.cz obsazuje první místa.
Propagace organizovaná Škoda Auto v médiích byla masivní, což odpovídá síle jednoho ze dvou hlavních výrobců osobních automobilů v České republice. Zpětné reakce a od našich partnerů z řad dealerů značky byly v počátku velmi pozitivní a vycházely z počtu uchazečů reagujících na inzerci jednotlivých dealerů Škoda Auto. S tím souviselo i očekávání dealerů bojujících s nedostatkem kvalifikovaných pracovníků. My tento první krok hodnotíme, jako jednoznačně úspěšný. Podařilo se totiž oslovit širokou veřejnost bez ohledu na to, zda noví uchazeči v automobilním oboru dosud pracují. Při obecném nedostatku zaměstnanců je to rozhodně ku prospěchu nejen pro Škodu, ale i pro jiné firmy v oboru. Ostatní značky mohly jen tiše závidět a je pravdou, že podobnou presentaci postrádá zbytek automobilového spektra. Domníváme se, že takovouto obecnou osvětu by měl v první řadě organizovat a finančně zajistit Svaz dovozců automobilů a nikoliv jen jeden výrobce. Množství dává šanci na kvalitu, ale nemusí se jednat o přímou úměru. V tomto smyslu se množily komentáře zaměstnavatelů. Jak klesala reklamní podpora snižovala se pochopitelně i čísla sledovanosti a s tím i počet uchazečů.
Věříme ale, že kde jsou prostředky, tam je i řešení. Je tedy prakticky jisté, že Škoda Auto tuto situaci nepodcenila a obnoví masovou reklamu ve všech mediích včetně televize. Jsme optimisté a to již jedenáct let, kdy kromě personalistiky založené na aktivní spolupráci se stovkou automobilních škol poskytujeme i další podporu dealerům všech značek. Velmi se nám osvědčil osobní přístup k jednotlivým kandidátům. V praxi to znamená, že s každým jedním registrovaným uchazečem hovoří přímo manažer AUTOJOB Jakub Šilhavý a následně mu pomáhá s konkrétním uplatněním. Díky spolupráci se školami máme k dispozici relevantní informace stran aktivity absolventů na praxi. Je to sice pracná, ale o to úspěšnější cesta. Naše služby hojně využívají právě dealeři Škoda, kteří si tak vedle webu skodamabudoucnost.cz rozšiřují počet přijatých životopisů o kvalifikované zaměstnance s vyučením a praxí. Aktuálně nyní nabízíme třicet kvalifikovaných zaměstnanců křížem přes naši republiku. Držíme palce každému podobnému projektu, protože popularizace automobilních pozic je věcí nás všech.
Info AUTOJOB – personalistika