Bugatti Veyron bude jediným vozem svého druhu, automobilka rázně utnula veškeré spekulace týkající se modelu Targa nebo ještě sportovnější verze. Namísto toho hodlá v brzké době vyprodukovat čtyřdvéřový sedan.
Aston Martin otevřel nové technické centrum poblíž okruhu Nürburgring. Od této chvíle tak každý nový model automobilky podstoupí nejprve zátěžový test v podobě najetých 10.000 km, než bude dán do prodeje.
Mazda by ráda v roce 2010 představila kupé postavené na bázi MX-5, určeno by ovšem mělo být pouze pro americký trh. Automobilka tak alespoň nechtěně prozradila, kdy můžeme očekávat facelift současné generace.
Corvette dostane ještě v letošním roce limitovanou verzi svého nejvýkonnějšího modelu Z06. Odkazovat má na 60. léta minulého století, a to jak designem a barevným provedením, tak i názvem: 427.
Neustále stoupající cena ropy se začíná projevovat i na americkém trhu, který byl vůči tomuto jevu vždy imunní. Automobilky proto začínají hledat alternativní způsoby pohonu vůči benzinovým motorům, nejvíce ohrožena je prý tradiční pohonná jednotka V8.
Ford zveřejnil měsíc před ženevským autosalonem oficiální fotografie nové Fiesty. Potvrdilo se tak, že zůstala takřka stoprocentně věrná svému předobrazu v podobě konceptu Verve.
Bentley zvažuje, že do své nabídky zařadí i dieselové motory, nejpravděpodobnější se zdá být užití agregátů V10 TDI a V12 TDI. Ty jsou ale podle technického centra příliš veliké, což by mohlo znamenat výrazný facelift modelů Continental GT a Flying Spur.
BMW usilovně piluje novou generaci své pětkové řady. Špionážní fotografie mají za úlovek i jeden prototyp se čtyřmi koncovkami výfuku, které naznačují, že tentokráte by se na novou M5 nemuselo čekat tak dlouho.
Saab si při odhalování svého nového modelu 9–1X vzal za příklad Audi a proto prozatím zveřejnil jen fotografii s černým obrysem. Ví se tak jen to, že půjde o hatchback, který bude do prodeje uveden již letos v létě.
Velká Británie se loni stala třetím největším trhem pro Ferrari, a to po Americe a Německu. Projevilo se to i na novém čekacím listu, nejdříve vám tak dorazí model 612 Scaglietti, a to za 24 měsíců od podpisu objednávky.
Lotus Esprit možná sice zemřel, ale během krátkého času by měl být vzkříšen s velkou pompou. Pohánět ho totiž bude 4,4litrový osmiválec z produkce BMW, který za pomoci dvojitého turbodopingu dosáhne výkonu přes 500 koní.