Ford představil vůbec první opravdový počítač zabudovaný v palubní desce automobilu. Má 6,5palcový dotykový displej, paměť o velikosti 2GB a může fungovat jako rádio, navigace či náhrada stolního počítače, pokud k němu připojíte klávesnici, myš a tiskárnu.
Krátce po představení nového Mercedesu-Benz SL se objevily i jeho výkonnější verze AMG. Kromě toho, že jde o vůbec nejsportovnější SL všech dob, se ve výbavě objevuje také nová revoluční dvouspojková převodovka schopná pojmout i točivý moment 1.000 Nm.
Hlavním tahákem stánku Subaru v Ženevě bude nový motor, vůbec první dieselový boxer na světě. Svých 15 minut slávy si užije i nová generace Foresteru, která prošla radikální designovou proměnou.
Abt, dvorní ladičská firma automobilky Audi, představil upravenou verzi supersportu R8. Výsledek nelze popsat jinak než jako extravagantní, zejména kvůli červenočernému válečnému pomalování.
BMW se za oceánem vrací na závodní dráhy, konkrétně do seriálu American Le Mans Series. Upravená M3 poslední generace by se měla vrhnout do litých bojů s osmiválcovým motorem o výkonu 485 koní.
Americké zastoupení Volkswagenu zvažuje, že na tamním trhu začne prodávat model Polo. Rovněž se chystá zavedení výroby konceptu Space up!, nejprve se ale musí snížit náklady, které by ve srovnání s cenami konkurence činily vůz neprodejným.
Jaguar chce v brzké době připravit konkurenci pro Porsche 911. Po designové stránce by měla vycházet z konceptu F-Type, který se objevil na přelomu tisíciletí.
Malosériový výrobce Fisker Coachbuild nedávno představil první sportovní hybridní sedan na světě, nyní uvažuje o jeho dvoudvéřové kabrio verzi. V prodeji by se měla objevit ve stejné době jako čtyřdveřová Karma.
Opel by si rád udržel postavení krále segmentu MPV, proto v Ženevě představí novou generaci Merivy. Koncepční studie naznačuje, že si tátové od rodin v blízké době opravdu užijí.
Automobilka Seat v Martorellu byla vybrána španělskou energetickou společností jako jedno z míst pro ambiciózní projekt výstavby solární elektrárny. Instalací solárních panelů bude možné ušetřit až 11 700 tun CO2, které by vznikly v případě, že by se stejné množství energie vyrábělo konvenční cestou spalováním fosilních paliv.