Pokud vstup do prémiové ligy znamená pro výrobce, kteří doposud stavěli zejména na střední třídě, výrazně sportovní a agresivní design, pak nemohla nastat lepší doba. Nové Mondeo je s příplatkovým sportovním bodykitem ztělesněním ideálu tunerských společností, Mazda6 pak taková rovnou vyjela z továrny. Nová Honda Accord na to jde ale ještě více zostra, od minula je totiž širší, ale taktéž i nižší, což ji s výraznými blatníky vytváří opravdu sportovní postoj.
V případě jízdních vlastností si navíc japonská automobilka vzala jako měřítko poslední BMW řady 3, což zní vskutku zajímavě. Širší rozchod kol a tlumiče s proměnlivou charakteristikou něco naznačují, stejně jako dvojité lichoběžníky vpředu a multilink vzadu.
Od počátku by v nabídce měly figurovat tři motory, z nichž naprostou samozřejmostí je několika cenami ověnčený dvoulitrový turbodiesel. Posílil o 10 koní na celkové 150koňové stádo, zároveň ale již splňuje emisní normy Euro5. To je ostatně také případ benzinového dvoulitru o výkonu 156 koní, na vrcholu nabídky se prozatím usídlí 200koňová verze s motorem 2.4 i-VTEC.
Pro všechny pohonné jednotky bude v základní výbavě šestistupňový manuál, benzinové motory se pak budou prodávat také s pětistupňovou automatickou převodovkou. Pro turbodiesel bude automat v nabídce až na počátku příštího roku. Jakékoliv jiné verze si ale budete moci pořídit již v létě.