Již zhruba za měsíc můžete podepsat objednávku na vůbec první dieselové Subaru v celé historii automobilky. Vybírat můžete ze dvou modelů – Legacy Sports Tourer a Outback – pod kapotou však bude pokaždé trůnit ten samý motor, a to ve stejné specifikaci. Dvoulitrový turbodiesel s protiběžnými písty produkuje 150 koní a 350 Nm točivého momentu, což jsou v rámci papírových výkonů v tomto segmentu dostačující hodnoty. Ovšem u Subaru znamenají v případě Legacy zrychlení 0–100 km/h za 8,5 s, nejvyšší rychlost 205 km/h, průměrnou spotřebu 5,7 l/100 km a především nižší hlučnost než Rolls-Royce Phantom. Japonský vůz totiž v pohybu vydává 70,5 dB (A), zatímco jedna z největších limuzín světa 72,0 dB (A). Ceny bohužel ještě nebyly zveřejněny, nicméně můžete počítat s menší částkou než u německé konkurence.
Subaru v dieselu
Do sériové produkce konečně dorazil první turbodieselový boxer na světě, který se okamžitě řadí k nejlepším motorům světa. Pohánět bude modely Legacy a Outback.