Není facelift jako facelift. Zatímco totiž některé automobilky představí omlazenou tvář nového modelu v takové podobě, že rozdílů si všimnete pouze po důkladném zkoumání obou vozů najednou, Mazda na to šla trochu jinou cestou. Faceliftovaný model RX-8 si totiž se starou verzí nespletete ani náhodou. Nový je totiž jak přední, tak i zadní nárazník, upraveny byly čelní i koncové světlomety, nový je výfuk a také 19palcová litá kola. Zůstalo tak jen „sebevražedné“ otevírání dveří poskytující výborné nastupování a vystupování čtveřici dospělých osob. Na ty čeká zcela nová kabina odpovídající pocitům prémiové ligy, kde byl upraven především přístrojový štít a palubní deska. U wankelova motoru ale zůstává vše při starém. To znamená při koupi nejvýkonnější verze 231 koní spřažených se šestistupňovým manuálem. Podle dostupných informací ale ani tato síla není v nabídce Mazdy konečnou.
Nová Mazda RX-8
Jediné současné kupé s rotačním motorem dostalo menší facelift. A uhlazený design Nissanu 350Z tak musí počítat s mimořádně agresivní konkurencí.