Ondřej Prejzek, specialista na strategii v automobilovém průmyslu, nastupuje na pozici Business Development and Innovation Director v divizi ACDR (AutoBinck Car Distribution and Retail) mezinárodní skupiny AutoBinck Group. Prejzkova agenda bude obsahovat inovační a strategické projekty napříč mezinárodními aktivitami divize, včetně iniciativ s výhledem na strukturální změny v oblasti individuální mobility.
Ondřej Prejzek má v oblasti automobilového průmyslu dlouholeté zkušenosti. Svou kariéru začal v letech 2007–2011 jako vývojový inženýr ve společnosti Porsche Engineering Services. Od roku 2012 působil v manažerském poradenství: nejprve v pražské pobočce společnosti The Boston Consulting Group, poté v mnichovské kanceláři společnosti Ricardo Strategic Consulting, specialisty na strategii v oblasti „automotive a mobility“.
Ondřej Prejzek vystudoval doktorské studium na Strojní fakultě ČVUT v Praze obor Inženýrská Mechanika. Prejzek je ženatý, má jednu dceru a ve volném čase se zabývá především rodinnými a sportovními aktivitami.
AutoBinck Car Distribution and Retail (ACDR)
ACDR je největší divizí skupiny AutoBinck Group, která byla založena v roce 1907 v Haagu a je jednou z nejstarších automobilových společností na světě. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu více než 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel (mj. skupina Auto Palace), 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.